ΟΜΙΛΟΣ ΑΝΤ1  |  Παρασκευή 03 Σεπ 2010 -- Γιορτάζει: ΑΝΘΙΜΟΣ, ΑΡΧΟΝΤΙΑ, ΑΡΧΟΝΤΙΩΝ, ΑΡΙΣΤΕΑ, ΑΡΙΣΤΙΩΝ, ΠΟΛΥΔΩΡΟΣ, ΦΟΙΒΟΣ
Εγγραφή
ANT1 News
ONLINE ΕΙΔΗΣΕΙΣ SHOWBIZ ANT1 WEB TV FORUMS ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΚΑΙΡΟΣ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΓΕΙΑ
*
ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΗ / ΥΓΕΙΑ / Το αλκοόλ βοηθά τα αρθριτικά Aναζήτηση βάσει τίτλου
Πηγή:Α.Π.Ε.  Δημιουργία:29/7/2010 12:39 μμ  Τελευταία ενημέρωση:30/7/2010 4:27 μμ 

Η κατανάλωση αλκοόλ όχι μόνο ανακουφίζει από τα συμπτώματα της ρευματοειδούς αρθρίτιδας, αλλά φαίνεται να μειώνει τη σοβαρότητα της ίδιας της πάθησης, σύμφωνα με μια νέα βρετανική επιστημονική έρευνα, που για πρώτη φορά στον κόσμο έκανε μια τέτοια διαπίστωση. Η νέα μελέτη έδειξε ότι όσοι δεν πίνουν αλκοόλ, έχουν τέσσερις φορές περισσότερες πιθανότητες να εμφανίσουν την ασθένεια σε σχέση με όσους πίνουν αλκοόλ τουλάχιστον δέκα φορές τον μήνα.

Οι ερευνητές του πανεπιστημίου του Σέφιλντ, υπό τον καθηγητή ρευματολογίας, Τζέρι Γουίλσον και τον ρευματολόγο, Τζέημς Μάξγουελ, οι οποίοι δημοσίευσαν τη σχετική μελέτη στο περιοδικό «Rheumatology», σύμφωνα με το BBC, συνέκριναν δύο ομάδες εθελοντών και συμπέραναν ότι όσοι έπιναν αλκοόλ, ένιωθαν λιγότερο πόνο και είχαν μικρότερο πρήξιμο στις αρθρώσεις τους σε σχέση με όσους έπιναν σπάνια αλκοόλ ή καθόλου. Πάντως προειδοποίησαν ότι αυτή η διαπίστωση δεν αποτελεί αυτομάτως «πράσινο φως» για να αρχίσει κανείς να πίνει περισσότερο, καθώς το αλκοόλ μπορεί να επιφέρει άλλους κινδύνους.

Η ανάλυση με ακτίνες Χ έδειξε ότι όσοι έπιναν αλκοόλ, είχαν μικρότερη ζημιά στις αρθρώσεις, ενώ ο αιματολογικός έλεγχος έδειξε χαμηλότερα επίπεδα φλεγμονής, πράγμα που σημαίνει ότι η ωφέλεια του αλκοόλ δεν περιορίζεται μόνο στα συμπτώματα, αλλά αφορά την ίδια την ασθένεια.

Οι ερευνητές δήλωσαν ότι δεν καταλαβαίνουν ακόμα γιατί το αλκοόλ έχει ευεργετική επίδραση στα αρθριτικά. Εκτιμούν ότι ίσως καταστέλλει τη δραστηριότητα του ανοσοποιητικού συστήματος του ασθενούς και με τον τρόπο αυτό επηρεάζει την εκδήλωση της πάθησης. Η αντι-φλεγμονώδης και αναλγητική επίπτωση του αλκοόλ φαίνεται πάντως να παίζει ρόλο τόσο στα συμπτώματα όσο και σε καθαυτό το υπόβαθρο της πάθησης, εξίσου στους άνδρες και στις γυναίκες.

Οι επιστήμονες ανέφεραν ότι πρέπει πάντως να γίνουν και άλλες σχετικές μελέτες για να επιβεβαιωθούν τα συμπεράσματά τους και να κατανοηθεί ο μηχανισμός με τον οποίο το αλκοόλ επιδρά θετικά στη ρευματοειδή αρθρίτιδα, από τη στιγμή που αυτή έχει εμφανιστεί. Προηγούμενες μελέτες είχαν δείξει ότι το αλκοόλ, σε πρώτη φάση, μπορεί να μειώσει τις πιθανότητες εμφάνισης της πάθησης.

  Tελευταίες Ειδήσεις
Φλέγεται ο ρωσικός νότος
Περίπου 500 κτήρια τυλίχθηκαν στις φλόγες κοντά στο Βόλγκογκραντ και το Σαρατόφ, στο ρωσικό νότο, όπου ξέσπασαν φωτιές σε δασικές και θαμνώδεις περιοχές, την Πέμπτη. Από τα νέα πύρινα μέτωπα, μέχρι στιγμής πέντε άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους.
Φονική σύγκρουση με τη συμμορία «Zetas»
Οι δυνάμεις της τάξης εισέβαλαν σε ένα στρατόπεδο εκπαίδευσης των μελών της συμμορίας «Zetas», στην περιοχή Ζενεράλ Τερβίνο, κοντά στην πόλη Μοντερέι, στο Μεξικό, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 25 άτομα, μετά από πολύωρη ανταλλαγή πυρών.
Συνεργασία για την φτώχεια
Τα πρώτα προβλήματα για τους 33 μεταλλωρύχους
Σ. Χόκινγκ: «Το σύμπαν δεν χρειάζεται τον Θεό»
Δικό του υποψήφιο στη Κ. Μακεδονία κατεβάζει ο ΛΑΟΣ
Μαρκογιαννάκη «δείχνει» ο Σπ. Σπηλιωτόπουλος
Πρώτος αγώνας για το Euro 2012
Σφοδρά πυρά Σαμαρά στην κυβέρνηση
Κάλεσμα σε εθνική προσπάθεια κατά της κρίσης
Προϋπόθεση διαλόγου η διακοπή του εποικισμού
Επεκτείνονται τα μέτρα κατά των κουνουπιών
Έντονο παρασκήνιο στο ΠΑΣΟΚ εν όψει εκλογών
Σε χαμηλό πενταετίας η οικοδομική δραστηριότητα
Πιθανή η εξίσωση του φόρου πετρελαίου
*
*
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
*
© 2008 ANTENNA Internet. Η χρήση του web site σημαίνει την αποδοχή των όρων χρήσης. Design & Development by ANTENNA Internet