ΟΜΙΛΟΣ ΑΝΤ1  |  Σάββατο 04 Φεβ 2012 -- Γιορτάζει: ΙΑΣΙΜΟΣ, IΣΙΔΩΡΟΣ
Εγγραφή
ANT1 News
ONLINE ΕΙΔΗΣΕΙΣ SHOWBIZ ANT1 WEB TV FORUMS ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΟΣΜΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΥΓΕΙΑ
*
ΕΙΔΗΣΕΙΣ / ΕΠΙΣΤΗΜΗ / ΥΓΕΙΑ / Η μεσογειακή διατροφή ασπίδα κατά του καρκίνου του μαστού Aναζήτηση βάσει τίτλου
Πηγή:Α.Π.Ε.  Δημιουργία:24/7/2010 2:49 μμ  Τελευταία ενημέρωση:26/7/2010 1:40 μμ 

Ισχυρές ενδείξεις ότι η τήρηση της παραδοσιακής μεσογειακής διατροφής μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο ανάπτυξης καρκίνου του μαστού στις γυναίκες μετά την εμμηνόπαυση, υποστηρίζει νέα μελέτη η οποία δημοσιεύεται στο έγκριτο αμερικανικό περιοδικό διατροφής «American Journal of Clinical Nutrition».

Η έρευνα είναι η πρώτη μελέτη που αξιολογεί τη σχέση της παραδοσιακής μεσογειακής δίαιτας με τον καρκίνο του μαστού σε χώρες της Μεσογείου. Έγινε σε δείγμα 14.807 γυναικών, οι διατροφικές συνήθειες των οποίων καταγράφηκαν για δέκα χρόνια.

Από αυτές, οι 240 εμφάνισαν καρκίνο του μαστού μετά την εμμηνόπαυση. Από τη μελέτη της οποίας επικεφαλής είναι ο καθηγητής Δημήτρης Τριχόπουλος, φάνηκε ότι όσες ακολουθούσαν τη μεσογειακή διατροφή, βάση της οποίας είναι το αγνό παρθένο ελαιόλαδο ήταν ως ένα βαθμό προστατευμένες από αυτή τη μορφή καρκίνου του μαστού, η οποία σε γενικές γραμμές είναι συχνότερη από τον προεμμηνοπαυσιακό καρκίνο του μαστού, ο οποίος έχει συνήθως γενετική βάση.

Η μελέτη που έγινε από το εργαστήριο Υγιεινής και Επιδημιολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, το Χάρβαρντ και την Ακαδημία Αθηνών και στηρίχθηκε στο πρόγραμμα ΕΠΙΚ, εξηγεί γιατί τα περιστατικά μετεμμηνοπαυσιακού καρκίνου του μαστού στις μεσογειακές χώρες, είναι χαμηλότερα, σε σχέση με άλλες χώρες της κεντρικής και βόρειας Ευρώπης, αλλά και της Αμερικής.

ΕΠΙΣΤΗΜΗ -  Τελευταίες Ειδήσεις
Ανακαλύφθηκε νέος δυνητικά κατοικήσιμος πλανήτης
Διεθνής ομάδα αστρονόμων ανακοίνωσε την ανακάλυψη ενός νέου εξωπλανήτη, δυνητικά «κατοικήσιμου», αυξάνοντας σε τέσσερις τον αριθμό των πλανητών αυτών που βρίσκονται εκτός του ηλιακού μας συστήματος, τους οποίους έχει εντοπίσει η επιστημονική κοινότητα.
 02-Φεβ 16:50 Προτείνουν φόρο στη ζάχαρη, επειδή είναι τοξική και εθιστική
 30-Ιαν 16:55 Λύθηκε το μυστήριο των εξαφανισμένων ηλεκτρονίων
 02-Φεβ 09:45 Μετατροπή εγκεφαλικών κυμάτων σε λέξεις
  Tελευταίες Ειδήσεις
Σεισμός 6 Ρίχτερ στις Φιλιππίνες
Σεισμική δόνηση 6 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ σημειώθηκε το Σάββατο στα ανοικτά της ανατολικής ακτής των Φιλιππίνων, σύμφωνα το Αμερικανικό Ινστιτούτο Γεωφυσικής. Δεν εκδόθηκε άμεσα καμία προειδοποίηση για τσουνάμι.
Βενιζέλος: Βρισκόμαστε στην κόψη του ξυραφιού
Βρισκόμαστε στην κόψη του ξυραφιού, επισήμανε ο υπουργος Οικονομικών, Ευάγγελος Βενιζέλος, αναφορικά με τις διαπραγματεύσεις με την τρόικα, μετά την τηλεδιάσκεψη του Eurogroup. Εργασιακά και δημοσιονομικά μέτρα, τα ανοιχτά ζητήματα.
Προς 6μηνο «πάγωμα» οι εξώσεις σε ανέργους
Συμπλοκές και πυροβολισμοί κατά οπαδών του Παναθηναϊκού
Μαζική διαδήλωση στη Μόσχα κατά του Πούτιν
Στην κορυφή της Μπουντεσλίγκα η Ντόρτμουντ
Επί τάπητος οι επιπτώσεις της κρίσης στην Ευρωζώνη
Συγκέντρωση του ΠΑΜΕ έξω από Μαξίμου
Σαρώνει το κύμα ψύχους στην Ουκρανία
Νέο μήνυμα της Τεχεράνης προς την Ευρώπη
Απαραίτητη η χρήση αντιολισθητικών αλυσίδων στη Β. Ελλάδα
Σκληρή μάχη για τους μισθούς
Μοίρασαν πατάτες στη Θεσσαλονίκη
*
*
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
*
© 2008 ANTENNA Internet. Η χρήση του web site σημαίνει την αποδοχή των όρων χρήσης. Design & Development by ANTENNA Internet